Tuesday 2 August 2011

IM' BACK !!!!!!!!!!!!!

Huah !! akhirnya, aku kembali kesini...setelah hampir brape bulan tah, aku tggl kan blog ni keseorangan...hahaha...


AL-KISAH


nk dijadikan cerita, aku sekarang da sambung study kt politeknik muadzam shah yg lagi cantik serta indah ini...korang je kate tempat ni utan...aku tgk, ok je..biase je..xyah nk blagak ar kalau kate tmpat ni utan ke ape, MCM KORANG TU X PNH G HUTAN...hah! tah pape tah...

lantak korang la nk kate ape, AKU SAYANG POLI MUADZAM !
hahahahahahahahahaha...
ok, bermulanya ati nk g poli ni waktu dapt surat tawaran ke politeknik ...aku pon ase hepi sgt~
TAPI ! time tu xtgk lg course n kt mane aku dpt..haha..bile aku tgk je nama tempat yg aku dpt,POLITEKNIK MUADZAM SHAH,PAHANG,terus aku mengambarkan, HUTAN ,KAMPUNG,MATI.........hah ! teruk gile time tu...tp, ati aku jd sejuk la sikit lepas tgk course yg aku dpt,DIPLOMA OF TOURISM AND MANAGEMENT.aku pon suke travel2 ni, so senang la sikit..hehe.

on da way nk g kuliah~

No comments:

Post a Comment